1,5 år med älsklingen idag!

13 november 2011

Idag har jag och Olliver varit tillsammans i 1,5 år, det börjar närma sig 2 år - spännande! Det är även farsdag och jag är inte hemma ännu men snart så. Undrar om min mor redan gett pappa sakerna han skulle få och om det blev bra eller inte.

Idag har jag inte gjort så mycket, pajade ryggen igår när jag krattade löv här hos Olliver så jag har ganska ont när jag reser mig och går runt osv. Blir nog bara vila när jag kommer hem.

Igår kväll kom det några hit och så kollade vi på film och pratade lite allmänt om det mesta. Så såg denna helg ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0