10 september 2011

Har inte alls sovit bra inatt och jag vet inte varför heller. Skulle upp imorse och ringa doktorn för att fråga om de där proverna jag skulle ta denna vecka men det tutade bara upptaget i en hel kvart. Sedan bestämde jag mig för att ringa en sista gång och då hamnade jag i kö, efter en stund fick jag prata med henne och hon hade inte fått någon information om att jag skulle ta några prover, hon hade inte ens fått reda på om jag hade lagts in på Danderyd för 2 veckor sedan eller inte. Lite konstigt faktiskt eftersom att allt ska hamna i min journal. Hon skulle ta reda på vad jag skulle ta för prover och jag fick en tid nästa vecka på onsdag klockan 14.00.





Kommentarer
Postat av: S

MEN VAD HAR DU GJORT MED MIN FINA REDIGERING KVINNA? :(

2011-11-10 @ 20:03:01
URL: http://welcometocloudnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0