Rolig dag måste jag säga....

Är så jävla trött på att prata jobb! Nej jag har inget jobb, nej jag har inga pengar, nej jag söker inte jobb!! Men vem fan säger att jag aldrig kommer hitta ett jobb? Jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen, jag ska få hjälp. Visst du kan få hjälpa mig men fan lugna ner dig. Jag är så jävla förbannad just nu så jag orkar inte göra ett skit, hela dagen är förstörd, jag är ledsen. Men vem bryr sig om det? Mikkis har inget jobb, hennes fel, skrik på henne för det hjälper nog.. gör det bara, varsågod! Tänk inte på mina känslor.. för sånna har jag väl inte?

Jag ska söka jobb, låt mig gå på mitt möte med arbetsförmedlingen på tisdag först. Jag kan gå och lämna in mitt CV till folk men jag är blyg, HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT FATTA!! Visst jag ska ändra mig totalt för din skull för det känns ju som att det är du som stör dig mest på att din flickvän inte har ett jobb.

Så, här var mina känslor för denna sketna dag, nu ska jag försöka att bortse från det här och göra något roligare. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter riktigt jobbigt, har inte heller något jobb. Jag bor precis som dig på lidingö och vet vem du är men du vet nog inte vem jag är. Jag skulle inte heller gå till butiker och bara lämna in mitt cv, är också alldeles för blyg för det så det enklaste är väl att skriva ett cv och skicka in det till folk som har annonser uppe på ams. Det har jag gjor toch har fått mina andra tidigare jobb så, har även gått på en del intervjuer nu också men tyvärr inte fått nåt jobb. Har bara gått gymnasiet och har ingen vidare arbetslivserfarenhet så det är ju inte lätt.. men det gäller att inte gräva ner sig allt för mycket i det. Aja nu blev det här ett jättelångt brev och det var inte riktigt meningen men jag önskar dig lycka till i jobbsökandet (och med allt annat.....) kram

2011-05-17 @ 16:15:15
Postat av: Mikaela

Svar: Hej Camilla, nej jag tror inte att jag vet vem du är men blev lite intresserad av att veta. Tack för att du har liknande åsikter som jag det behövs när man har en pojkvän som bara låter sur på en när man pratar jobb. Jag satt nyss och sökte 3 jobb och hoppas på att det blir något av det. Jag får ta och önska dit lycka till med jobbsökandet också! Kram

2011-05-17 @ 16:44:43
URL: http://unnatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0