Nu hör jag hur sängen kallar på mig

Dags att göra sig klar för sängen känner jag. Kollade nyss på Big Brother och Madde åkte ut vilket var bra, tyckte inte att hon tillförde mycket i huset plus att hon själv ville hem. Nu hoppas jag bara att de två tjejerna som kom in kan lyckas med att röra om i grytan så att vi får se något skoj igen.

Min mage är min värsta fiende idag och jag orkar inte med den längre, vad jag än gör så gör det ont, kan inte ens kissa utan att det ska värka så in i helvete därför går jag nu och lägger mig och hoppas på en bättre dag imorgon. På tisdag får jag medicinen igen, tacka Gudarna för det! Godnatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0