Nu är jag här igen

Maten var grymt god och jag är mätt och nöjd! Snart ska jag och mamma spela lite spel och snaska på min brors godsaker som han har lämnat i köket för oss andra kråkor att hugga in på.

Klockan 20.00 som vanligt är det 112 Luftens Hjältar som jag ska kolla på och sedan blir det nog ett avsnitt CSI Miami och efter det Big Brother. Om jag orkar efter Big Brother så tänkte jag nog kolla lite mer på CSI Miami.

Vädret har varit så underbart idag och jag har verkligen sommar känslor, gick ut i shorts, linne och kavaj och frös inte, sedan att äta kräftor, kex och ost ger mig sommar känslor rakt igenom kroppen! Ha en toppen kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0