Arbetsförmedlingen och shopping

Hade möte 12.15 idag och det gick jätte bra, jag fick min handlingsplan och ska redovisa mitt jobbsökande den 6:e varje månad och berätta lite allmänt hur det går.

Utom det så gick jag och mamma runt i stan och kollade i alla möjliga affärer, jag köpte ett par skor, solglasögon, en klänning, lite saker på Yves Rocher som har 50% på allt på grund av ombyggnad, passade även på att köpa nya ansiktsmasker. Bilder kommer upp senare.

Förövrigt så är det massvis med stånd över plattan med lite allt möjligt från olika länder, kan vara kul att veta för er som är intresserade att kolla in det.



Jag och mamma tog oss även friheten att äta på donken och det fick bli en Snacks Box


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0