29 maj 2011

Helgen har spenderats hemma hos mig med Olliver och man kan väl inte säga att vi har gjort så mycket men ändå en hel del. I fredags var vi i centrum och handla lite sedan, åt vi mat, gjorde egen dip sås till chipsen och kollade på Lost. I lördags åkte vi till centrum igen (barnensdag) och köpte fina saker till Mors Dag som är idag. Vi planerade att göra plankstek till middag, vilket blev gott men vissa saker blev inte som vi ville.

Nu ska vi snart äta frukost och jag ska pula lite med mammas present och sedan tänkte jag göra en sockerkaka som vi kunde fika på i eftermiddag.


Som vissa vet så gillar min mamma grod-saker.
Snart har hon en egen tvålbehållare som är en groda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0