23 maj 2011

Usch vad jag inte känner att jag vill göra något denna dag, ska nog gå och lägga mig sen igen och ta igen sömnen som jag aldrig fick göra inatt. Hörde att det började små regna klockan fem imorse och värre blev det. Kunde inte sova för fem öre, jag fick huvudvärk på köpet och nu har jag så ont i huvudet att jag inte vet vad jag ska göra.

Jag önskade så länge att regnet skulle sluta men ju mer tiden gick insåg jag att det var bara att glömma den önskan, för timmarna gick, det blev morgon på riktigt och sedan orkar man inte ligga i sängen längre och försöka sova fast man inte kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0