Promenad till centrum med Sanna

Runt ett tiden hörde Sanna av sig och ville ta en promenad till centrum i det fina vädret, mötte henne utanför hennes port. Hon köpte hårfärg på H&M och jag passade på att köpa en deo eftersom att min snart är slut, tur att det var rea på vissa!

Sedan bar det av till Superstore för att handla saker men det fanns visste inte så vi fick knalla hemåt och börja med Sannas hår. Det var jätte intressant att hon äntligen ville färga underhåret blått, men enligt det senaste jag fick höra så vart det inte som vi hade tänkt oss. Får väl se hennes hår sen.

Nu blir det hemmagjorda hamburgare till middag, mums!

Kommentarer
Postat av: tina

Var gärna med i dagens blogg i min blogg :)

2011-03-19 @ 18:01:55
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kika gärna in på min humorblogg om du har tid :D

2011-03-19 @ 18:17:58
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0