Jag och bror i stan

I eftermiddags åkte jag och bror till Derby shoppen i T-centralen eftersom att dom har halva priset på alla varor pga dom ska lägga ner stället. Nej, men det var inte alls lite folk där.. det var mer folk i köerna till kassan än folk som kollade runt i butiken. Ganska dåligt upplägg med kassorna om jag får säga det själv.

Påvägen hem hoppade vi in på pizzerian och tog oss några kalla Smirnoff sedan hem och åt god middag, rostbiff och potatissallad! Mummma! 

Nu tänkte jag spela lite spel med mamma och sedan kolla film eller något liknande tills det är natti natti för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0