Heldag med Sanna

Dagen spenderades med Sanna då vi först åkte till Superstore för att godis lördagsgodis och sedan bar det av hem till mig för att spela ett spel "Polis Gul" någonting. Det gick inte alls bra, vi fattade inte riktigt hur vi skulle göra allt så vi sökte på internet - eller jag sökte på internet och då fick vi ett fusk tips men det gick inte bra ändå. Jag ville verkligen att vi skulle klara spelet, men icke.

Senare mot kvällstimmarna satt vi mest och pratade om allt möjligt och Sanna missade ena bussen hem och jag hoppas att hon hann med den som gick kvart över nu bara, så att hon inte står och fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0