God morgon vänner, bekanta och okända

Det är lördag idag men vad spelar det för roll alla dagar är likadana för mig så varför ens hålla koll på vilken dag det är. Igår hände inte så mycket alls som ni redan har förstått och idag får vi se vad som händer. Jag har typ gett upp det mesta nu, det är bara att inse att man inte har något liv och när man så gärna vill göra något så vill ingen annan det. Och med den andra så är allt så snurrigt känns som att man spelat något jävla spel men jag kan vara med och spela, tro mig.. men jag vet inte hur bra det skule bli.

Olliver har varit borta i 16 dagar vilket känns som 1 år och ja, vad ska man säga det verkar lättare för honom en för mig, men det är ju kul för han iallafall.

Jag har väl inget mer ointressant att skriva, så tjoooohej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0