God kväll på er

Kollade nyss på Big Brother och ska snart gå och sova, tänkte bara skriva lite innan.
Som ni vet så har jag jobbat med rummet hela dagen idag eller inte bara mitt rum
utan också vardagsrummet, balkongen och hallen. Blir nog mer jobb imorgon för att
göra min mor lite glad kanske! Min mor åkte till mormor idag och skulle sova över så
det passar väl bra att en snäll dotter städar då!

Det ska bli intressant att sova nu när sängen står mitt på golvet, många av mina
kompisar vet att jag har en tendens av att klösa i väggen när jag sover, haha.
Men det har faktiskt slutat nu, men man vet ju aldrig. Min pojkvän har i alla fall
aldrig vaknat av att jag har klöst honom och det är ju tur.
Vet inte riktigt vilken sida av sängen jag vill sova på men jag får testa mig fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0