Dag 23

Det här saknar jag,
Jag saknar tiden när man var yngre och hängde med massa olika folk från alla möjliga ställen, man hade aldrig tråkigt, det fanns alltid någon att vara med. Det var som att man inte fick vara själv, du var omringad av dina vänner hela tiden och det var kul. Sedan växer man upp och inser att man inte kan ha det lika lätt som man hade det då, nu. Det var bara så underbart att alltid ha något att göra, alla var vänner med alla, jag saknar det. Saknar att gå i högstadiet med mina knasiga kompisar, inte för att jag saknar sjävla skolan och lektionerna utan vad vi istället gjorde i skolan och på lektionerna. Underbart! Minnen för livet.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Och jag saknar dig!

2011-03-01 @ 15:18:27
URL: http://sixteenminutesoffame.blogg.se/
Postat av: Monique

Måste säga att tiden då du,linda, michelle, essman ja alla vi olika själar hängde i larsberg/bodal är fan sjukt roliga minnen! Synd att man inte har kvar så många bilder från den tiden! :)

2011-03-04 @ 01:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0