6 juni 2011

Nu är jag hemma igen och fortfarande sjuk, feber, snuva.. usch!
Jag har haft en bra helg i alla fall även fast jag blev sjuk, saker kan alltid vara bättre men jag är nöjd ändå, fick ju vara med min fina älskling.

Idag är det första gången jag ska rapportera till arbetsförmedlingen om vad jag har sökt för jobb så det har jag gjort nu när jag kom hem. Sedan ska jag pyssla med lite andra saker på nätet och efter det ska jag nog duscha, vila kanske till och med sova en stund. Juste, grymt kul att Simon vann Big Brother! Ringde och röstade på honom fem gånger igår, GRATTIS till dig Simon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0