5 juni 2011

Blev sjuk natten till igår och sedan dess har jag knaprat i mig halstabletter för att slippa ha ont i halsen, idag känns det lite bättre i halsen men fortfarande förkyld. Men snart är jag frisk, jag ska göra allt jag kan!

Eftersom att både jag och Olliver är förkylda så har vi inte gjort så mycket sen i fredags, vilket har varit bra annars hade jag väl mått sämre nu än vad jag gör. I fredags var vi hos John och Ludde och firade Luddes födelsedag, det var jätteskojsigt, vi tjejer spelade beer pong mot varandra och tur som det var så hade jag en jävligt bra tjej på mitt lag, annars hade det inte gått bra. Jag träffade bara ett glas under hela matchen. Full och glad blev jag också! Mer om det senare när jag orkar skriva, får hoppas på att det kommer upp några bilder någonstans också så att ni får se lite av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0