14 juni 2011

Skickade iväg ett mail till tandläkaren idag och väntar på ett svar om när jag får tid dit. Hoppas det blir snart i alla fall så att man får tanden fixad fort.

Efter det fick jag för mig att göra en ny mail och nu har jag hållt på för fulla rullar att byta ut min mail på alla medlemsidor jag är med på - jag lovar att jag har glömt hälften, vissa har jag glömt med flit. Jag har även bytt msn och addat de flesta och jag hoppas att ni accepterar mig för ingen har gjort det hitills. På grund av allt detta har jag glömt att man brukar äta frukost på morgonen så nu får jag gå och göra mig något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0