"Jag vinner aldrig på Gröna Lund.."

Gröna Lund igår med Olliver och hans päron. Vi möttes upp runt 15.00 tiden för en snabb lunch i skuggan eftersom att det var otroligt varmt i solen igår. Lilla jag mumsade i mig en hamburgare och blev lagom mätt i magen. Vi kilade tillbaka till båten för att ta en välkomstdrink tillsammans i solen. Timmarna gick och sedan var det redan dags att äta mat. Jag och Olliver hade funderat över vad vi skulle hitta på under kvällen men tillslut bestämde vi oss för att gå med hans föräldrar till Grönan.

Dom bjöd oss på inträde och vi köpte några åkkuponger för att åka lite i alla fall. Det blev inte så mycket åkande för min del, gav mig på Pop Expressen som vanligt och sedan en romantisk tur med älsklingen i kärlekstunneln.

Jag gick och sa till Ollivers mamma "Jag vinner aldrig på Gröna Lund", nej visst det är ju tråkigt, men plötsligt händer det... eller?

MARABOU HERE WE GO!






Fin kväll med Olliver + föräldrar, jag tackar för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0