7 juli 2011

Var hos tandläkaren idag och det visade sig att jag hade ett hål precis som jag trodde, fick en ny tid för borrning den 18 juli kl. 8.20. Som tur var kostade bara detta besök 50 kr eftersom att jag hade 600 kr till godo. Har jag otur måste jag operera bort en visdomstand om den börjar göra ont.

Igår träffade jag Cissi för första gången på länge, vi pratade ikapp om vad som hade hänt i våra liv. Det var jätte kul att ses igen och vi kommer säkert ses flera gånger till, men som vi sa - alla har olika liv nu så man kan inte ha tid att träffas hela tiden osv.. vilket är förståligt! Huvudsaken är att vi inte är ovänner.

Nu är jag hemma hos mig igen med Olliver och jag ska se vad vi ska hitta på idag, jag vill kanske ut och bada i det fina vädert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0