23 juli 2011

Igår var jag och Olliver och badade med Frida och John och efter det åkte vi hem för att laga tacos till Ollivers familj, det var jätte lyckat. På kvällen träffade vi John, Frida, Ludde och Alex - badade lite i poolen och åkte tillbaka till Olliver för att se på film.

Jag gick och la mig efter en stund och vaknade när alla utom en person hade gått, vi bestämde oss för att äta lite mackor, vilket jag absolut inte skulle ha gjort. Jag blev kallsvettig, mådde illa som fan osv.. Somnade runt halv 7 imorse och fick sova i 3 timmar. Mår inte helt bra idag heller men även var jag med på äventyr och ingen verkar förstå att jag mår dåligt. Hoppas ni andra har en bättre lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0