Söndagen är kommen

Gårdagen var bra vi samlades hemma hos Olliver, några spelade kinect och några satt och kollade på och pratade. Sedan gick vi upp till sportbaren för att äta middagen, jag beställde kyckling pasta. Det var gott men man får alltid så himla mycket mat, vilket är bra men jag äter inte så mycket, hehe.

Efter middagen satt vi kvar drack lite sedan inväntade vi på att "nattklubben" skulle öppna vilket tog evigheter men sedan rullade det in massor med folk. Vi fortsatte kvällen ett bra tag, minns inte när vi gick hem faktiskt men innan tre i alla fall. Jag blev trött tidigt men när jag väl blev pigg hade nästan alla i vårt sällskap gått hem, vet inte hur det gick till.

Så vi andra gick också hem och nu är det söndag som sagt och idag blir det självklart Solsidan man måste titta på och sedan ska vi ut och gå någon spök väg eller något. Låter spännande så jag hoppas att det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0