Sanctum

Hej hopp, igår var jag och såg Sanctrum 3D med Olliver och Kimmen. Det var meningen att vi skulle bli fler men alla var upptagna osv. Jag hade aldrig sett en 3D film förut så jag tyckte att det skulle bli jätte spännande att äntligen få göra de. När reklamen började innan filmen så passade jag på att ta på mig 3D glasögonen för att vänja mig vid hur det skulle vara innan filmen började och jag tyckte faktiskt att det var hur ballt som helst. Lite ovant att se allt så nära och alla detaljer som man ser hundra gånger bättre. Förutom allt prat om 3D så var filmen jätte bra, jag kommer troligtvis att se den igen men den är rätt tung så man kanske inte vill se den för ofta. Men hur som helst super bra film, jätte fina omgivningar, vatten, berg, natur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0