Kom nyss hem från Mellis

Det var hur trevligt som helst, kommer bevara detta minne i mitt hjärta så länge som Mellis är ifrån mig. Jag är jätte tacksam över kvällen att jag fick träffa henne innan hon åker. Vi lovade att inte gråta när vi sa hej då men Mellis bröt de löftet så det blev gråt kalas i slutet. Så jävla söt  hon är asså! Jag ser fram emot att prata med dig över Skype och få höra vad du gör om dagarna och hoppas att du har det underbart när du är borta. Kommer sakna dig otroligt mycket men du finns ändå alltid där att prata med oavsett om vi inte är i samma land eller vid datorn samtigit. Kommer alltid finnas här och jag hoppas att du vet det. Jag önskade mig en sån här fin dag med dig när du hade ditt Bye bye party men trodde inte att det skulle finnas ett tillfälle för det men det kom ändå. Är så glad över att vi fick sitta och prata och skratta över en middag. Verkligen underbart! Jag önskar dig all lycka utomlands och längtar redan tills du kommer hem. Jag älskar dig Mellis! ♥

Kommentarer
Postat av: Mellis

Jag älskar dig mikkislutten <3

2011-02-11 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0