Hoppas på bra sömn inatt

Jag köpte det här teet för någon vecka sedan och jag har bara testade det en gång men jag sov bra när jag väl sov, dock hade jag mardrömmar hela natten vilket jag hoppas bara var tillfälligt. Tänkte testa att dricka en kopp innan jag ska sova idag för jag måste verkligen få min sömn, mår inte bra alls av det här.

Noctaflor Örtte inför nattsömnen

"Tag en kopp rogivande te för att somna lugnt och skönt. Teet är välgörande och innehåller bara naturliga ämnen. Lind verkar lugnande. Apelsinblomma hjälper dig att finna naturlig ro. Citronmeliss är välgörande för matsmältningen och Humle gör det lättare att somna."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0