Dag 21

Mina rädslor,
Jag har scen skräck så det är inte alls kul när man ska stå och prata inför en massa folk, det klarar jag inte av. Brukar för det mesta göra bort mig på något sätt. Det var som en gång i skolan, vi skulle ha redovisning i Svenska och det var min tur att gå upp. Innan hade jag suttit och förberett mig och försökt att lugna ner mig, antar att jag hade lugna ner mig för mycket eftersom att min ena fot hade somnat och jag kliver upp, kanske hinner gå två steg innan foten viker sig och jag ramlar. Samtidigt ser min svenska fröken det så hon springer emot mig för att hinna ta tag i mig. Det var lite pinsamt.

Jag har även svårt för att prata i telefon med folk jag inte känner, även bekanta. Vet inte riktigt varför men det är något med telefon samtal som gör mig lite för nervös.

Sedan är det väl mycket sånt som vissa djur är man rädd för osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0