Dag 17

Den här månaden,
Februari månad går mot sitt slut om sju dagar så jag tänkte att jag skriver om mars månad istället. Mars månad, det kommer hända en hel del som jag redan vet och säkert massor med andra saker som jag inte vet om.
Första mars kommer jag att säga hejdå till min pojkvän som åker iväg till Australien den andra mars och eventuellt till någon mer plats/er, han har sagt att han minst är borta en månad men det kan ändras när han väl är där borta. Så jag får se vad han bestämmer sig för.
Nionde mars fyller jag 21 år och det är jätte tråkigt att inte ha pojken hemma då eftersom att vi aldrig har firat min födelsedag förut, förra gången hade vi inte träffats men det var bara dagar ifrån - otur och nu är han inte här ännu en gång. Jag har ingen aning om vad jag ska göra när jag fyller år men det löser sig.
Sedan kommer mars månad att fortsätta framåt och jag vet inte vad jag kommer hitta på men det kommer ni få reda på som läser här från dag till dag. Det kanske blir en toppen månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0