Dag 16

Detta ångrar jag,
Det finns väl egentligen många saker man ångrar som te.x. "Varför sa jag det där till min kompis, jag menade inte de." eller "Jag borde aldrig ha hittat på det där om henne/honom." Det finns hur mycket exempel som helst på saker man kan ångra så jag vet inte riktigt vad man ska skriva under denna rubrik. Det finns ställen jag ångrar att jag inte var på i vissa tillfällen. Halloween 2008 - jag ångrar att jag inte tog tåget hem, jag ångrar att jag var långt borta från mina vänner som har blivit skadade.. Man skulle kunna fortsätta den här listan på saker länge men jag tycker att det räcker så här. Alla människor gör misstag, antingen lär du dig av dina misstag eller blir tvungen att göra samma misstag flera gånger för att sedan lära dig hur fel det var. Det är mänskligt att klanta till sig, så länge du lär dig av dina fel och förlåter andra och låter andra förlåta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0