Dag 11

Den här veckan,
Ja, den här veckan kommer att handla mycket om den "nya" möbleringen av mitt rum som jag började med idag, ska fortsätta imorgon med det sista och förhoppningsvis blir jag klar imorgon också. Jag tänkte även sätta upp en tavla med fina natur bilder i osv. Vet inte riktigt när jag kommer ha tid att göra det men någon dag.

På onsdag kommer Olliver och då ska vi ha vår alla hjärtans dag med varandra, jag ska försöka göra mitt rum så mysigt som möjligt!

På torsdag far jag iväg till fru doktor, där kommer jag få svar på mina prover som jag tog för ca. två veckor sedan och ta reda på hur vi ska gå till väga för att hitta felet på min mage.

Fredagen är inte planerad än, det finns en möjlighet att Olliver kommer hit mitt i natten efter födelsedags firandet han ska på med jobbet. Annars vet jag absolut inte vad som händer.

På lördag ska jag träffa Olliver, vet inte vad vi ska göra då men det märker jag då, antar jag, haha.

Söndagen är alltid en slapp dag så det blir en slapp dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0