Dag 09

Mina syskon,
Jag har en bror som heter Kenny och han kom till världen fyra år innan mig. Sedan kom jag 1990 och det var kul för Kenny antar jag tills han glömde bort att han hade en syster. Men runt den tiden jag blev tjugo upptäckte han att han hade en syster igen. Haha. Alltså så prata vi när vi var små, sedan inte alls mycket under uppväxten men nu när vi är äldre har vi upptäckt varandra igen. Lite komiskt tycker jag. Jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva - Han är en typisk storebror, retades när vi var små, jag fick aldrig vara med när han hade kompisar hemma, var elak mot mig som alla stora syskon är. Men han är snäll, nu får ni inte tro att han är ond - jag kommer få en födelsedagspresent iår! WOOOHOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0