Dag 07

Min bästa vän,
Jag har många vänner som jag skulle anse är mina bästa vänner för jag har haft dom så länge och jag vet att dom alltid finns där när jag behöver dom, men om jag ska välja vem som är min bästa vän så är det min pojkvän Olliver. Vi pratar om allt och håller kontakt varje dag även om vi inte har mycket att prata om vissa dagar så hörs vi av ändå. Vi finns för varandra när man har en dålig dag osv. Jag tycker att det är bra att man kan säga att pojkvännen är ens bästa vän, för varför ska det bara handla om kärlek och gos, vi är ju vänner också - riktigt bra vänner. Vi har kul med varandra och vi har kul när vi tillsammans är med andra. Vi sitter liksom inte i knät på varandra när vi är på fest eller bara umgås med folk och så tycker jag att det ska vara. För i slutet av dagen/kvällen vet vi att vi har varandra även fast vi kanske inte umgicks mycket under den tiden vi var någon annanstans.

Kommentarer
Postat av: ssannawesome

woooord

2011-02-09 @ 23:19:10
URL: http://f-freakshow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0