Dag 03

Mina föräldrar,
Mamma är min bästa vän som jag berättar allt för och umgås med mycket. Vi hade inte lika bra relation förut men den har blivit bättre med tiden. Vi är rätt lika varandra och har många lika intressen vilket gör det extra kul att umgås med varandra. Jag är glad över den relation som vi har till varandra idag och jag hoppas att den fortsätter på samma stig.

Pappa och jag är också hyfsat lika på vissa plan, vi båda är envisa och gillar musik väldigt mycket. Pappa var en "rockstar" i yngre dar och jag har nog tagit efter lite från honom, jag älskar att sjunga och vill gärna skriva egna låtar och sånt, men det händer aldrig.
Jag har inte lika bra relation till min pappa som till min mamma men vi har ändå kommit bättre överens med åren. Det är alltid svårt under de tidiga tonåren att prata med sitt barn, det kan jag förstå. Vet inte vad mer jag kan skriva nu så ni får nöja er med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0