Dag 01

Om mig,
Jag heter Mikaela och är 33 dagar från att bli 21 år.
Jag bor hemma med min mamma, pappa och bror
i en lägenhet som är något liten åt oss alla.
Jag tog studenten år 2010 och nu är jag
arbetslös men håller på att komma igång
med att plugga igen på Info Komp, Lidingö.
Så just nu på dagarna gör jag ingenting
speciellt, är med kompisar ibland annars
är jag hemma, i centrum eller i stan och
kolla på kläder m.m.
Jag har en pojkvän sen åtta månader tillbaka
och det fungerar jätte bra.
Ja vad mer kan man skriva?
Någon som vill veta något mer, fråga!
Om mig,
Jag heter Mikaela och är 33 dagar från att bli 21 år. Jag bor hemma med min mamma, pappa och bror i en lägenhet som är något liten åt oss alla, enligt mig.

Jag tog studenten år 2010 och nu är jag arbetslös men håller på att komma igång
med att plugga igen på Info Komp, Lidingö. Så just nu på dagarna gör jag ingenting
speciellt, är med kompisar ibland annars är jag hemma, i centrum eller i stan och kollar på kläder m.m för att få tiden att gå.

Jag har en pojkvän sen åtta månader tillbaka och det fungerar jätte bra.
Ja vad mer kan man skriva? Någon som vill veta något mer, fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0