Ändrade planer..

Olliver kommer inte hit idag men det gör absolut ingenting, jag har ändå fått för mig att städa överallt så det håller jag på med just nu.

Jag var även iväg med mamma till centrum idag och kollade runt lite, fanns inte så mycket att se i klädväg men jag såg tre stycken från min gamla klass, alltid lite trevligt! Det som händer resten av veckan är följande:

Imorgon: Doktorn kl. 09.15 och Olliver kommer hit efter jobbet.
Torsdag: Ingen aning faktiskt.
Fredag: Olliver kommer kanske hit.
Lördag: Byebye party för Mellis som flyttar utomlands.
Söndag: Bakis dag?

Nu ska jag återgå till städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0