Alltid är det något

Kom hem från doktorn för ett tag sedan och det är alltid lika mycket krångel varje gång jag ska till doktorn. Mamma hade beställt tid idag 09.15 för ca: två veckor sedan, vi kommer dit idag och så ropar labbet upp mig, jätte konstigt. Så sa jag jag ska till Ingrid inte ta prover så insåg dom att det hade blivit fel i bokningen. Jag skulle få träffa en annan läkare 09.30 men det hände inte heller men runt 10.00 fick jag en läkare.

Pratade lite och tog prover, fem rör blod. Usch gillar verkligen inte sånt där. Provsvaren skulle vara klara om ca: två veckor, ska tillbaka till doktorn den 17 februari 10.35 och få reda på proven. Jag fick även en "medicin" utskriven för att normalisera saker och ting, hoppas att det funkar.

Nu tänkte jag gå och duscha, kolla klart på filmen jag håller på att se och vänta på att min baby kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0