Tredje gången gillt!

Igår öppnade nya ICA Kvantum här som jag skrev om och jag, mamma och min bror försökte handla två gånger men icke, det var för långa köer. Klockan halv nio gick vi ner igen och då fick vi äntligen handla men då fanns inte allt som vi skulle ha, plus att vi fick stå i kö i en kvart. Jag tror nog att folket har lugnat ner sig till nästa vecka, då är det bara en vanlig mataffär, kanske väljer folket Willys ändå?..

Jag har glömt att berätta att jag är jätteglad för min mammas skull, hon blev kallad till två arbetsintervjuer denna vecka, igår var första. Enligt vad mamma sa så hade det gått jättebra och hon skulle få besked nästa vecka. Idag har hon sin andra intervju och jag hoppas att den går lika bra, snart har hon nog ett jobb, grattis grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0