Och såhär gick det idag:

Skulle åka till Karlaplan från Hötorget och det gick bra, vi bytte tåg i T-Centralen mot Ropsten. Men jag pratade för mycket så vi hamnade visst på Gärdet, hehe. Så vi fick springa av där och hoppa på tåget på andra sidan och åka tillbaka. Efter alla fel så blev det bara bättre. Kom in i affären och fick tag på butikschefen, hon tog mitt CV, pratade lite och berättade att hennes personal skulle börja plugga och hon kommer ta in folk i september. Vi får hoppas att hon hör av sig.

Lämnade yttligare ett CV idag, det gick fort och bra och jag hoppas att dom hör av sig också. Skulle bli tokglad om jag fick ett jobb snart. Förutom jobbsök så har jag skaffat mig två nya plagg. Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0