Jag äger en Android!

Hade aldrig kunnat tänka mig att denna mobil skulle vara så avancerad som den är. Haha kanske fattar jag inte innebörden med att ha en smartphone. Jag är jätte nöjd med min ZTE Blade för bara 999 kr. Ljudet för musiken är bra, kameran är bättre än förra mobilen, det finns mer att göra på denna - appar m.m.
Har inte lärt mig allt på mobilen än men det kommer nog med tiden..

Igår blev det en regnig kväll i trakterna/staden med Olliver, Sanna och Henrik. Vi sprang runt i stan som tokar för att hitta ett ställe som serverade öl längre än till 23.00 på kvällen. Till slut hittar vi en O'lerys som vi nöjer oss med, det var dock tråkigt att dom skulle stänga 00.00. Förövrigt trevligt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0