Att söka jobb en hel dag, är som att jobba.

In till arbetsförmedlingen idag igen, funderar på att skriva ut lite mer CVn så att man har det hemma ifall ett jobb dyker upp. Min far har ju inte köpt nya färgpatroner än så det är lika bra att vara förberedd. Ska även kila iväg till en affär på Fältöversten för att prata med butikschefen/personalansvarig - önska mig extra mycket lycka till, till det! Sedan finns det ett jobb till jag kanske ska kila iväg till idag men det ligger där jag bor, så blir inte det gjort idag så kanske imorgon.

Berättar hur allt gick sen..

Kommentarer
Postat av: C

Lycka till ;)

2011-08-08 @ 11:59:23
Postat av: Camilla

Lycka till!

2011-08-08 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0