Ska jag sova eller kolla CSI? Hmm..

Det är nästan alltid samma fråga jag ställer mig varje kväll, sova eller kolla ett avsnitt av CSI Miami? Det tar nog ungefär lika lång tid som ett helt avsnitt som att bestämma mig. Men problemet är också att det går CSI Miami på tvn och vanliga CSI, haha! Så jag vet inte om man ska se på tvn eller datorn, men det blir nog ett avsnitt på datorn ändå. Brukar sluta så tillslut.

Imorgon hoppas jag på skinande sol för då hade jag tänkt sätta mig på balkongen om ingenting annat ploppar upp. Har haft en konstig känsla både förra veckan och denna vecka att jag har glömt att göra något som jag skulle göra? Vet inte vad det kan vara i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0