Ny spännande vecka imorgon

Imorgon ska min far och bror iväg och då tänkte jag och mamma passa på att köpa hem ite god mat om vi orkar, båda är sjuka nu, eller alla i familjen är sjuka. Jag och mamma ska väl mest ta det lugnt, kanske spela lite spel, kolla på film osv.

Tisdagen, onsdagen och torsdagen är inte planerade, jag hoppas mest på att jag blir frisk och att vädret är fint så att man kan ta sig en lite promenad titt som tätt när man inte har något bättre för sig.

På fredag åker jag till min älskade pojkvän som kommer hem från sin resa och på löradagen även kallad påsk afton så kommer vi åka hem till mig och fira påsk sedan blir det nog så att vi åker tillbaka till kungsängen.

Söndagen blir nog lugn skulle jag kunna tänka mig, har fått reda på att Olliver är sjuk också så jag vet faktiskt inte hur kan kommer att må när han kommer hem, men jag hoppas att han är frisk också!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla lite på tv innan jag somnar, ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0