Feber, svett och tårar..

Nej inte riktigt.. inga tårar här inte. Jag tänkte testa en ny metod att tänka positivt så att jag blir frisk fortare om det nu fungerar, men varför inte? Jag har feber, usch så varmt det är men kan man ju se det såhär också - jag slipper frysa!

Jag har planer på fredag men nu vet jag inte riktigt om jag kan längre eftersom att jag fick feber idag, men det kommer flera tillfällen att göra saker så jag ska inte bli depp för det.

Nu väntar jag på att få äta middag och sedan blir det till att vila massor, dricka te och suga på halstabletter! HEJA MIG, nu ska jag bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0