En dag i centrum

"Jag visste inte att man kunde ha så här kul i centrum" - det var en sak jag sa efter att jag och Linda var påväg hem från centrum idag. Vi hade varit inne på H&M och Linda hittade massa saker överallt som hon ville ha. Vi var påväg upp för rulltrappan till övervåningen då hon "skriker" hon, DEO, gå neeer.. Så jag vänder mig om i rulltrappen och försöker komma ner igen, haha det måste ha sett helt sjukt ut. Så vi springer i motsatta riktningen i rulltrappan för att komma ner igen när vi istället kunda ha åkt upp och tagit den andra rulltrappan ner, men nej.

Nu tänkte jag äta lite och ta det lugnt tills jag ska fixa mig inför partyt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0