De senaste dagarna

Åkte till min älskade Olliver i fredags men han ringde när jag satt på tunnelbanan så jag var tvungen att säga att jag var påväg även fast jag inte skulle göra det, haha. Men jag kom fram hit gick och plingade på och så kom min sötis ut från duschen. Det var lite nervositet mellan oss.

Vi tog det lugnt hela första kvällen och dagen efter skulle vi åka hem till mig och fira påsk men det var hundra saker vi skulle göra innan, ladda bilen, städa lysrör, avlopp ja allt möjligt. Men det löste sig och vi kom i lagom tid hem till mig. Sedan åkte vi hem till Olliver igen och släppte av mormor påvägen så hon slapp ringa en taxi.

När vi kom hem så satte vi oss vid tvn och kollade på det som fanns att se i väntan på att hans väska skulle anlända till dörren eftersom att den inte kom med till Sverige med honom i fredags.
Väskan kom och jag fick massa fina underkläder! Tack Tack finaste älskling! (det kommer bilder sen).

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vädret ser underbart ut!

Kommentarer
Postat av: Kim

Mycket på schemat där, att du orkar.

2011-04-27 @ 11:13:26
URL: http://rormokare-solna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0