9 april 2011

En månad sedan man blev en gammal 21 åring! Hurra på det!
Jag sitter förtillfället hemma hos Olliver utan honom såklart eftersom att han är ute och reser fortfarande. Jag sov här inatt pga att pendeltågen har problem som vanligt men jag hoppas på att komma hem på ett normalt sätt idag.

Det gick inte alls att sova hos Olliver, har mest leget och glott i taket och tänkt på massa olika saker. Därför ska jag åka hem och sova. Är sjukt trött idag, men jag hoppas att ni andra får en rolig lördag medan jag sover.

Btw, så var festen igår trevlig. Det var jätte kul att träffa alla man inte har träffat på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0