7 april 2011

15 dagar återstår tills min pojkvän kommer hem igen, ska bli hur kul som helat att få se honom. Ska åka till honom den 22 april lite i smyg och plinga på! Kommer bli toppen.

Imorgon är det fredag och om jag har fattat rätt så ska jag iväg på en födelsedagsfest imorgon, ska även iväg fredagen efter det på ett födelsedagsförkrök om jag inte får något förhinder. Så nu händer det lite grejer igen i mitt liv. 

Idag är vädret grått och trist, har jag inte bett om sol eller? När ska den komma och titta fram? Blir så trött på att det aldrig blir vår ordentligt. Men den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0