22 april 2011

I eftermiddag kommer min pojkvän hem och då ska jag åka till honom och "överraska" honom med att jag är där, men han vet ju att jag kommer dit men inte exakt när. Innan jag åker ska jag städa varje liten millimeter i mitt rum och bädda rent så att man kommer hem till ett rent rum sen. Sedan ska jag självklart klä på mig och fixa håret och sånna där roliga saker som tjejer gör när dom ska träffar killar.

Jag hoppas att dagen går hyfsat fort tills jag beger mig av, annars har jag reservplaner - kolla på CSI Miami eller spela spel med mamma för att få tiden att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0