16 april 2011

Hej på er, nu sitter jag vid datorn och försöker chatta med min pojke men det går inte framåt han svarar ibland, får vänta många minuter innan han svarar på en sak. Tänkte därför ta något att äta snart, finns lite soppa kvar - det ska jag ha, skönt för halsen.

Jag mår bättre idag men jag är fortfarande snuvig, jag tror att halsen är hyfsat bra nu och febern är borta! Hur bra är inte de då?

Det blir nog en lugn dag idag med, jag hoppas på att väder rapporten inte stämmer fullt ut idag för jag skulle vilja sitta i solen men då måste man vänta till klockan 14.00 så lite tidigare kan du väl komma fram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0