1 april 2011

Jag hoppas att någon har lurat någon riktigt rejält idag! Själv glömde jag bort att det var 1 april när jag vaknade. Jag kommer antagligen inte lura någon idag, är inte så bra på det heller så det får vara.

Fredagen är här och vädret är skit dåligt, hade hoppats på lite sol idag igen men det fick man visst inte, mina föräldrar skulle knalla iväg till Centrum idag men jag tror att dom har ändrat sig nu. Jag ville följa med men eftersom att min bror har mitt åk kort så kommer jag inte så långt.

Ikväll blir det nog lugn om ingenting händer, man kanske ska passa på att kolla på en film som jag inte har gjort på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0