Vad har jag gjort denna helg

Jag bjöd över Sanna i fredags på lite mat och alkohol innan vi skulle åka in mot Gröna Lund för att se Hoffmaestro.

Framme vid Gröna Lund skiljdes mitt och Sanna sällskap åt eftersom att Sanna hade Gröna kortet medan jag, Olliver, Kimmen och Markus skulle fixa biljetter. Efter en tid fick vi tag i biljetterna och gick in. Alla ni som var där vet hur mycket folk det var överallt men för er som inte var där, det var helt sjukt mycket folk.
Vi stod på ett hyfsat bra ställe innan konserten började tills vissa kom på att man kunde hoppa upp på taket, vilket alla skulle göra helt plötsligt. Jag blir mosad, intryckt i allt och ingenting, folk vevar med armarna helt galna för att få komma upp på det där taket. Jag bestämde mig för att försöka pressa mig ut ur folkmassan för jag ville hellre behålla min kropp som den var istället för att komma hem blå.
Jag och Olliver kom hem tidigt, vi drog i mitten av konserten skulle jag tro.

Lördagen spenderades med Olliver och Sanna i stan och sedan hemma hos Olliver. Vi kollade på Green Street Hooligans och åt mat/drack alkohol. Senare fick vi besök av Lars vilket var hur trevligt som helst. Kvällen blev inte alls så lång, den var lagom och bra.

I söndags gjorde jag absolut ingenting, åt frukost hos Olliver, kom hem rätt tidigt trött som ett djur, åt, sov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0