Städar undan sommarkläderna

Igår begav jag mig in till den stora staden för att möta upp Sofie vid Slussen som jag inte har träffat på bra länge. Vi fortsatte vår resa mot Centralen för att möta upp Cissi som var påväg från jobbet. Vi gjorde inte så mycket, satt mest och pratade om nytt och gammalt, varför vi satt och glodde in i planscher istället för att kolla på något vettigt.
När jag kom hem igen lagade jag lite mat och väntade ut tiden för att kunna se Idol klockan 20.00.

Eftersom att jag har så svårt att veta vad jag ska ha på mig varje dag så kom jag och tänka på att jag kunde lägga undan sommarkläderna nu för att få mer synlig plats för mina andra kläder. Det är något jag smått har pysslat med idag, känner fortfarande att jag måste ändra om allt så jag kan hitta mina kläder bättre.
Just nu har jag tagit en paus från "städandet" och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0